Kas netvarkoj su statybų bendrovių logotipais?

Nežinau pastebėjot, ar ne, bet – kodėl praktiškai visos statybų bendrovės turi archaiškus, perkrautus, kreivus šleivus logotipus? Ar čia tik man taip pasirodė?

O čia – užmačiau gatvėj, tiesa nuotrauka prastoka – per automobilio stiklą fotografavau. Pirmiausia netyčia perskaičiau “FALMEGA”. Ką, galvoju? Simbolis irgi savotiškas, radau jų internetiniame puslapyje didesnį. Ar čia aš viena su tokiom mintim, ar logotipas tikrai panašus į falą? Jokiu būdu nenoriu užgauti jį kūrusio dizainerio, ar pačios įmonės “Famega” (kuri, beje, užsiima prekyba baldais) bet matau būtent tai…

Famega
Famega

Taigi, grįžtam prie statybų bendrovių logotipų. Turėjau užsakymą, o prieš pradėdama darbus visuomet atlieku konkurentų analizę – googlinau ir šįkart, ir… likau abstulbusi, nes dėmesio vertų logotipų radau tik keletą – ir tai ne tik Lietuvoj – kartu su užsienio prekių ženklais. Tai toks klausimas dabar – ar čia dizaineriai neišradingi, ir statyboms nieko gero nesukuria, ar užsakovai reikalauja būtent tokio “dizaino”, ar užsakovai patys ir susikuria tuos logotipus, nesikreipdami į dizainerius – “pasistato”, taip sakant – o tai ką, jei galiu namą pastatyt, negi logotipo nesugebėsiu?

Gal žinot kur čia šuo pakastas?

O čia, kam įdomu, daugiau logotipų su “užslėpta” mintim.  N-14! 🙂

Įrašo “Kas netvarkoj su statybų bendrovių logotipais?” komenatarų: 32

  1. Nu jo… Žiauru. Kaip jie nesusimąsto patikrint ką žodis kitose kalbose reiškia, prieš registruodami pavadinimą. Nors imk ir nusiųsk nuorodą į google translate…

  2. Ten gal klaida įmonės “Famega” pavadinime? Gal turėjo būti “FalMega”? 🙂 “FalMega – pastatysime bet ką” :))

  3. Man irgi būtent taip pasirodė 😀 Ypač pamačius tą aukščiau užklijuotą lipduką – jis taip ant durų tarpo pataiko, kad tas tarpas ir persiskaito kaip “L”.

  4. Keista, kad statybos įmonės taip nekreipia dėmesio į savo įvaizdžio kūrimą. Juk tokių įmonių logotipai turėtu būti labai grakštūs, dailūs ir t.t., nes jie patys savotiškai kuria meną, projektuoja busimų pastatų dizainą ir t.t.

  5. Statybos bendrovės matyt nevisada užsiima architektūra – kas tikrai yra menas. Bet net ir tokiu atveju reikėtų stengtis susikurti gerą logotipą, atspindintį esmines įmonės vertybes. Jei statyčiausi namą – vargu ar man padarytų gerą įspūdį įmonė, kurios logotipas chaotiškas, netvarkingas, nestabilus, nešiuolaikiškas – pamanyčiau kad ir dirba toji įmonė netvarkingai, tad gero namo tikėtis neverta…

  6. Hmmmm…. Na, į baldą logotipo ženklas nelabai panašus. Išties primena kai ką kitą. Beje, kalbant apie pavadinimus, tai kaip jums: “Mažylio ratai”? Nedviprasmiškai skamba?

  7. “Mažylio ratai”… Spėju nutuokiu, ką turėjai omenyje, bet iš tiesų jei nepaklaustum ar neskamba dviprasmiškai – matyt neatkreipčiau ypatingo dėmesio.

    Bet pavadinti įmonę “Kolapsas”, “Natūra”, “Trasvesta”, “Paskuba” – nu pas žmones ir fantazija. 😀

  8. Daugelio tokių niekam neįdomių įmonių logotipus už 50-200 Lt namuose daro mamos atostogose sėdinčios “dizainerės” arba uždarbis.lt forumo tipo vaikučiai. O ko daugiau norėti? Juk kiek moka, tą ir gauna.

  9. uždarbis.lt lyginant su kitais forumais (pvz phpfusion-lt.com) tikrai ne vaikų darželis, daug rimtų dizainerių bei programuotojų siūlo savo paslaugas…

  10. Nesibarkit 😉 Visokių yra, visokių reikia. Gali ir profesionalus dizaineris karts nuo karto sportinio azarto vedamas sudalyvaut nebrangiam konkurse. Arba iš nuobodulio. Arba tiesiog – nori žmogus papildyt portfolio kažkokiu darbu, ir pamato būtent tokios tematikos konkursą.

    Žinoma dažniausiai konkursuose dalyvauja pradedantys, besipraktikuojantys žmonės – kuriems reikia sukaupt realų portfolio ir patirties. Nuo kažko pradėt visiems reikia – vieni pradeda nuo darbo “lievoj” agentūroj, ar leidykloj, kur lenkia nugarą už 800 kaip juodi jaučiai, o kiti – paišo konkursams po šimtą litų. Ir vienus ir kitus nesunkiai galima išvadint durniais, bet aš to nedarysiu, nes pati buvau naujokė. Tegul dirba žmonės, svarbu jiems gerai. 🙂

  11. Na, iš idiotiškesnių pavadinikų dar prisiminiau “Temidės žvilgsnį”. Taip pasivadino viena apsaugos firmelė. Turbūt beveik visi žino, kad Temidė yra akla. Taigi, ko tikėtis iš tokios apsaugos firmelės tada? 🙂

  12. Intelekto nesužalotų apsauginių tikėtis galima 😀 Ir, matyt, nelabai teisingumu besivadovaujančių…

  13. Statybos jau toks biznis, kur pinigai susuka galvą ir prestižas antraeilis dalykas. Užtenka pažiūrėt į nūdienos amžinas statybas – futbolo stadionas, valdovų rūmai ir t.t…

    O kas dėl pavadinimų, tai prieš 8 metus, teko susidurt su tokia statybų firma “Sirvėtos vingis”. Nelabai rimtai ši firmelė atrodė, kai sužinojau, kad registruota Poguliankos kaime. :))

  14. Poguliankos kaimas 😀 Reiktų surinkti į vieną vietą visus juokingus/keistus/šmaikščius/dviprasmiškus Lietuvos vietovardžius, šitas tarp jų garantuotai pakliūtų 😀

  15. mano vienas mėgstamiausių įmonių pavadinimų – Transekspedicija. jie krovinių pervežimu užsiima, bet va klausimas, ar visiem ir ar visada tai pavyktų išskaityt iš pavadinimo 🙂

  16. Tol kos bus keliamas klausimas “a kodėl taip brangu?” tol ir bus aplinkui tokiu “logotipu” jūra. Bet taip jiems ir reikia – tas kas nesupranta ir nejaucia poreikio, niekada ir neieškos profesionalaus dizainerio tikram ženklui sukurti. Stebuklu tikrai nebuna – ką gi gali sukurti žmenės, kurie vakar atrado “puikią” programa Corel Draw, atsidarė, pabandė, pamatė kad toji gali daugiau nei WORD ar Exell, juolab jei dar koki Clipart atrado:)). Tokie ir daro uz 100-200 nesusimąstydami ir net žalio supratimo kas tai yra logotipas neturėdami. Kol bus poreikis zenko “uz labai gera kaina” – tai ir pasiula bus. Tik tiesa yra tokia, kad tik kaina ir gera tebuna. Pats absurdiškiausias tokio reiškini opavyzdys yra čia: http://www.amos.lt. Košmarų košmaras:))))

  17. Pritariant Daliui galiu pasakyti, jog už tik vakar gimusius dizainerius blogiau yra tik klientai kurie už logo nori mokėti 200-400 Lt, o yra pasiruošę “padulkinti” taip lyg mokėtų 3000 Lt. Tiek paklausa, tiek pasiūla pigių logotipų už 50 dolerių yra net ir UK ar USA, tačiau priešingai nei Lietuvoje, ten galima rasti kažkokias ilgametes reklamos/marketingo agentūrų tradicijas ir jų darbą įvertinančius klientus. Tuo tarpu Lietuvoje praktiškai nėra jokio verslo išskyrus “perku užsienyje-parduodu brangiau Lietuvoje”, tai ir mastymas toks turginis – prašyti nuolaidėlių ir ieškoti kas padaryti belekaip kad tik pigiau. Į pačius logotipus ir dizainus žiūrima kaip į jau pagamintą prekę parduodamą nuo lentynos, o ne į individualią paslaugą.

  18. Na taip, Lietuvoje dar dažnas nevertina kito žmogaus darbo, prisideda dar ir tai, kad nesupranta kas yra tas logotipas, ir kad į savo įmonės veidą reikia labai rimtai pasižiūrėti, kad tai nėra tiesiog “mažas paveiksliukas, nupiešiamas per valandą”…

    Ir dar tas, mano galva sovietmečio palikimas, kai užsisakęs paslaugą žmogus pasijunta baisiai dideliu bosu, kuriem tiesiog privaloma elgtis arogantiškai ir tąsyt dizainerį į visas keturias puses kuo ilgiau – nes klientas gi visada teisus 😀 Juokinga, kad taip elgiasi ne turtingiausi ar daugiausiai pasiekę verslininkai, o patys menkiausi, mažiausiai mokantys – tokie kurie iš tiesų nėra jokie bosai, tad baisiai trokšta užglaistyt nepilnavertiškumo kompleksą, ir kažkam įrodyt esantys rimti.

    Turim perliukų, turim. Smagu kad freelancinant tokių galima drąsiai atsisakyt – pajutus kad žmogus taikosi vaidinti valdingą direktorių, ar pamačius kad nenori net girdėti apie logotipo vertę ir kainą. 🙂

  19. Na taip, Lietuvoje beveik visada dizainus kuria ne dizaineriai, o užsakovai, jų sekretorės, mamos ir tt. Sprendimas – didinti kainas. Mokantis 200 Lt už logotipa ar 1000 Lt už svetainę visada galvoja, jog tai galėtų padaryti jo sunėnas ar jis pats, tačiau patys neturi laiko ir leis kažkokiems vargšeliams užsidirbti 😀

  20. Taigi taigi mielieji, nesipiginkite, nes darydami pigiai ir dempinguodami tik sau patys duobe kasam. Jei visi darytu logotipus nuo tarkim 1500-1800, o as manau, kat tai ir turetu but šiai dienai apatine logotipo be jokio firminio stiliaus suma – automatiškai po kiek laiko dingtu ir tokiu klientu dauguma, kuriu supratimas apie logotipa yra “paveiksliukas nupieštas per valanda uz 150 lt”.
    VISKAS MUSU paciu rankose zmones, just think about it.

    p.s. – situacija tokia yra visur, ne tik logotipu srityje. Vakar buvau dviraciu parduotuvėje, mat dairausi naujo kalninio dviracio savo senajam 12 metu atitarnavusiam pakeisti. Nugirdau toki pokalbi dvieju jaunuoliu: ziuri jie i beveik auksciausios klases profesionaliems sportininkams skirta modeli uz ~11000 LT ir kalba: nesamone, sako vienas cia pas juos pirkti – labai brangu – maciau internete skelbimu portale toki pati nauja parduoda uz 3000. Bet gi jis tikrai turbut vogtas kur Danijoje ar Norvegijoje jan sako kitas – o tas atsako – nu ir kas, bet taigi 3 kart pigiau, ne ne, pirksiu ten, baik tu.
    ….
    Va tokie dalykai… liudna. Šiurpu, kad yra tokiu kurie net pasiryžę tapti nusikaltimo (vagystės) bendrininkais kad tik “Sutaupytu”. O juk jei niekas nesidometu jais (vogtais dviraciais uz “3 kart pigiau”), kitaip tariant nebutu paklausos – nebutu ir pasiulos. Kalbejausi su vienu pazystamu policijos komisaru – sakė iš skandinavijos dviraciai i lietuva upemis plaukia, juriniais konteineriais, visas pogrindinid biznis – vieni vagia kiti realizuoja, treti perka…..

    tiek pamastymu siandien. Pradėkime kiekvienas nuo saves. Kuo daugiau bus daranciu normaliomis kainomis, tuo bus teisingesne o ne iskreipta rinka, ir tada klientas rinksis ne pagal kaina o pagal kurejo stiliu, portfolio – TAIP KAIP IS TIKRO IR TURI BUTI. Banaliai pakartojus banalia sovietine fraze – visi LT dizaineriai vienykitės. Aleliuja:)))))

  21. tiesa – dar apie klientus kurie nori pasijusti dideliais virsininkais mokedami 300 lt. Tik mes patys, t.y. kazkurie is musu dizaineriu (jei tokiu yra tarp tikru dizaineriu) tarpo kurie neturi savigarbos ir leidziasi tokiu asilu “tasomi i šalis” IR SUDAROME SALYGAS TOKIEMS KAIMIEČIAMS ATSIRASTI.
    Pasikartosiu – nesileisti i kalbas jei tik uzsimenama apie “logotipa uz 200 lt” ir “dar uz tai noresiu ne maziau 10 variantu” – paziurekite i tokius kaip i ligonius ir nusijuokę tokiems i veida pasakykite viso gero.
    Viskas prasideda nuo mazu dalyku, nuo mazumos, kuri atejus laikui suformuoja kritine masę – o jau tada tokiu klientu dienos suskaiciuotos – lai iesko “geru kainu” kinijoje, indijoje, indonezijoje ar afrikoje. Ten – ras. :))

  22. Oho, Daliau, čia jau visas blogo įrašas gavosi 🙂
    Taip, mentalitetą dar turim išsiugdyti, pamenu vienas pažįstamas pasigyrė pigiai nusipirkęs greičiausiai vogtą mobilųjį – seniai, prieš kokius 5 metus. O iš jo paties anksčiau buvo du ar tris mobiliuosius pavogę – ir su peiliu grąsino, ir šiaip nosin davę išlupo iš rankų… Tai aš jam ir sakau: “juk pats nuo vagių nukentėjai, o dabar iš tokių pačių perki?”. O jis: “tai va būtent, pavogė iš manęs, vadinasi turiu teisę “atpirkt” ką praradau”. Taip ir nesupratau jo logikos – nieku gyvu nepirkčiau vogto daikto, labai gerai įsivaizduoju kaip kažkas verkė jį praradęs, ir nenorėčiau kad taip nutiktų nei man, nei kam kitam. Ir vienintelis efektyvus būdas tai sustabdyti – mūsų pačių sąmoningumas – nepirkt.

    O dėl geresnių užsakymų ir užsakovų – nedidelė ta mūsų rinka, bijau kad neužteks visiems mokių, protingų klientų – kurie supranta logotipo vertę ir nepagailės tam tūkstančio – kelių. Bet juk yra internetas, Paypal’as ir viso pasaulio klientai, kurie gerokai rimčiau žiūri į savo įmonės įvaizdį ir apskritai turi daugiau pinigų. 🙂 Na ir – galiausiai viskas ne tik į pinigus atsiremia – aš jau kurį laiką nebedirbu su nemaloniais užsakovais, net jei jie ir moka gerai – tiesiog nesmagu su nemandagiu, piktu, nedraugišku žmogumi bendrauti, darbas tampa parsidavimu – geriau net ir mažiau mokantis, bet fainas žmogus – tada ir darbai juda pasišvilpaujant. 🙂 Gal kai kam atrodys “išpindėjimas” toks mano išrankumas, o aš manau, kad tai šauni freelancerio privilegija – renkasi ne tik klientas, renkuosi ir aš 🙂

  23. Deja, manau freelancinti užsieniui yra ne išeitis, nes outsourcina ten tokie patys kurie pas mus perka logo už 200 Lt. Outsourcinimo/crowdsourcingo esmė yra taupyti betkokia kaina, nežinant kas yra logotipas ir kaip jis kurimas. Logo dizaino kūrime svarbi komunikacija tarp kreatyvo ir kliento, reikalingi susitikimai, o bendraujant per emailus su kažkuo esančiu JAV tas sunkiai įmanoma. Tiesa, outsourcinimas pavyksta visai neblogai darant nuobodžius darbus pagal specifikacijas pvz HTML karpymas arba Javascript plug-inų rašymas. Jei norite gauti didelius pinigus, tiesiog važiuokite į Vakarų šalis ir įsidarbinkite žinomoje reklamos agentūroje – tas tikrai lengva turint portfolio.

    Kas liečia kainų dempingavimą, mane labiausiai nervina ne mažvaikiai iš skelbimų puslapių, o žinomos įmonės neturinčios jokių oficialių darbuotojų ir samdančios žmogelius iš gatvės. Dabar yra daugybė UAB ir IĮ kurios kuria logotipus už 300 Lt ir interneto svetaines už 800 Lt. Tokių įmonių vadybininkai paprasčiausiai suranda visokias megėjas supermamas dizaineres ar nepilnamečius dizainerius skelbimu puslapiuose ir sumoka jiems 50 Lt nuo tų 300 Lt. Klientai vėliau nebesusigaudo, kodėl laisvai samdomi freelanceriai nori gauti 3000 Lt, o įmonės dirba už 300 Lt.

    Kas liečia kažkieno minėtą sovietinį palikimą, problema yra kad freelanceris Lietuvoje yra visai šviežia savoka ir įmonių vadovai nesupranta, jog freelanceris neatliks darbo 4 pigiau vien dėl savo palengvinto juridinio statuso. Daugelio vadovų įsitikinimu freelanceris yra žmogus dirbantis jiems savaitę ar dvi ir pretenduojantis gauti daugiausiai 1/4, pusę ar atitinkamą dalį algos (pagal praleistą laiką) kurią gautų dirbdamas įmonėje (“įmonėje tu gautum tik 2500, mes tau sumokėsim net 1000 už savaitę darbo”). Tačiau kai visi žinome, freelanceris pirmiausia dirba sau, o tada turi padaryti visus įmonės darbus vienas pats (dizaineris + account manager, sekretorė, pardavimų vadybininkas), pirkti sau kompiuterinę techniką, apsimokėti visokias susijusias sąskaitas, užsidirbti atostogoms ir pasiruošti ligoms. Freelancerio kaina turėtų būti vos vos mažesnė nei įmonės, o jei jo darbai yra geresni nei visokių pseudo įmonių, tuomet kaina gali būti ir kelis kartus didesnė.

  24. Deivydai, normalus gerai besiverciantis frelanceris net ir čia varganoje Lietuvoje uždirba minimum 2-3 kartus daugiau nei jo kolega dizaineris agenturoje. Minimum:) Kitaip ir but negali. O jei taip nera tai vadinasi jis nelabai moka freelanceriaut ir isnaudoti viso to galimybes:))) Cia mano asmenine nuomone is savo patirties.

  25. Papildau Daliaus paskutinį komentarą: o jei freelanceris uždirba panašiai kaip kolega dirbantis agentūroje – tai gerokai mažiau dirbdamas 🙂

    Na taip, Deivido pastebėjimuose tiesos yra, bet aš ir nekalbu apie klientų paiešką pigiuose užsienio skelbimuose. Paleidi projektėlį su savo portfolio, skirtą užsienio rinkai, skiri šiek tiek dėmesio savęs pozicionavimui, SEO, kažkiek pasireklamuoji – ir gali gauti labai neprastų užsakymų. Na, o dėl bendravimo – šiais technologijų laikais tikrai ne kliūtis tai, kad nesi tame pačiame mieste – svarbu laiko juostas susiderinti, ir galima chatinti per skype, rašyti užklausas ir gauti brief’us e-mailais, galų gale ir telefonu pasikalbėti galima.

    O tie “UAB’ai” pigininkai – kažkokia kvaila mada pas mus. Tikiuosi greit baigsis – nei jie ką sugeba, nei, ko gero, uždirba – vaikų darželis… Aišku jie ir susirenka klientus – savo paties veidrodinius atspindžius, tokius pačius pigininkus, išnaudotojus – tai gal tegul džiaugiasi vieni kitais. 😀

  26. TIKRA TIESA:))) Jei tau užtenka tiek kiek gauna tavo kolega dizaineris vergiškai išnaudojamas agentūroje (tas nėra blogai, kaip kam pasiseka gyvenime, kaip kokie kiekvieno poreikiai – aš asmeniškai turiu šeimą ir tris vaikus, ir beveik vienas puikiausiai ją iš savo freelancerio veiklos išlaikau) tuomet gali dirbti tik 1-2 savaite į menesį arba kasdien viso labo po pora valandu. Visada turėti laiko, būti laisvas IŠ TIKRO, o ne taip tik sakyti. Keltis kada tik nori, eit gult kada tik sugalvosi, dirbti iš tikro, iš dušios, nes tu kaifuoji nuo to, o ne su kančia veide ir dar spardomas kokio pasipūtelio art-direktoriaus ar dar baisiau – projektų-vadovo. Aš esu senesnes kartos konservatyvesnis spaudos dizaineris, tai man visgi reikia darbo stalo, kabineto, visa tai turiu savo name – tačiau pažystu visą pulką jaunesnių kolegu, kurie yra freelanceriai – programuotojai, ir daugelis dar jauni ir be šeimos – dievuliau, žmonės turi tik gerą notebuką, ir visa pasauli po kojom. 2-3 valandos rytais kelias dienas per savaitę ir viskas:))) Darbo vieta – kokia dar darbo vieta, tinka visas pasaulis- salyga tik viena, kad butum online:) God bless internet – pasaulis gali būti tavo, nebūtinai turi būti milionierius kad galetum sau ta leisti. Turi būti viso labo DRĄSUS (ARBA PAKANKAMAI BEPROTIS) APIE TAI PAGALVOTI ir to uzsimanyti. Tavo galvoje tiesiog turi vieną dieną atsirasti mintis, jog viskas gali būti VISAI KITAIP. Ir jei ta mitis nedings, ją vystysi – viena diena labai nustebsi kai suprasi, kad taip ir atsitiko:))) Tiesiog think different, cia klasikine Jobso fraze labai tinka:) “Nes tik pakankamai išprotėję žmonės, kurie galvoja kad gali pakeisti pasauli – dažniausia ir yra tie kurie ji pakeičia” – šita Jobso fraze man yra kaip 11 dievo isakymas. Nes tai tiesa:)

  27. Skaitau straipsnį, komentarus ir kiekvienas žodis lipte limpa. Tarsi kas iš galvos būtų paėmęs ir surašęs.
    Dirbu ofise ir teko daryti logotipą (firma susijusi su statybų pramone). Pasiekiau rekordą – 100 variantų, o klientas vis dar nežino, ko nori…! Vis dėlto padarėm. Ir jei kas paklaustų, kas nupiešė šį logotipą, neprisipažinčiau…gėda… Tenka taikytis su tuo, kad kas moka pinigus, tas ir muziką užsakinėja. Vėliau išsiaiškinau, kad vadybininkė “nuplėšė” nežmoniškus 80 litų už tooookį darbą. Jaučiu, kad mažais žingsneliais pradėjau eiti atgal, o didėjantys darbų kiekiai ne suteikia patirties, o bukina…
    Bet… labai džiaugiuosi, kad atradau Laimės kūdykį. Pas jus atvedė Kerniaus Kuolio straipsniai. Dabar supratau, kodėl erzino svajonių darbas ir kodėl nėra ką įdėti į portfolio. Viską galima sutvarkyti ir pakeisti (pradžiai mintis). Ačiū Jums už puikius straipsnius ir sugrąžintą motyvaciją. Dabar visada čia užsuksiu.

    1. 80 litų už 100 logotipų variantų?! Ooo… žodžių pritrūkau. Vienintelis į galvą ateinantis dalykas – skuost iš tos “agentūros” kuo toliau ir kuo greičiau. 😀 Siaubas!

      Mieliau visai nedirbčiau ir vien makaronais maitinčiausi, nei šitaip vergaučiau – už tokius pinigus ir su tokiais užsakovais… Būčiau neturtinga, bet laisva ir laiminga, tobulėčiau ir augčiau. 🙂

      Nuoširdžiai linkiu rasti savęs vertų užsakovų.

  28. Geriausi logotipai kainuoja 10 litų, nes jie sakant daugiau ir nėra verti. Logotipas išvis nieko neduoda firmai – čia tik dizaineris, kuris iš to duoną valgo galvoja, kad va geras logotipas, tai kelias į sėkmingą verslą. Nei velnio.

    Duosiu kelis palyginimus: Ford, Coca-Cola, Grooveshark arba pats paprasčiausias Google logotipas, be jokių Doodle, Nike, Apple.

    Nėra tie logotipai verti 6000 litų, kaip čia vienas dizaineris kažkur internete siūlė, o ypač firmai, kuri tik savo veiklą pradeda investuot į savo logotipą 6000 yra graudu ir apgailėtina.

    O tie kas nori pasidaryt sau portfolio, tai Googlui nemokamai sukurkit logotipą, kurį jis vieną dieną panaudos ir padės į savo archyvą.

    Reikalas tas, kad dabar visi užsvaigę dėl įvaizdžio, o tai, kad už jį reikia mokėti papildomai, tai dzin.

    Didžiausia bėda ko gero tame, kad pats užsakovas nežino ko nori, ir dizainerėliui reikia vargt, kad įtikt žmogui, kuris nežino ko nori. Po to ir prasideda logotipai už 6000 litų, va jis tai tikrai gerą logo padarys, tokie pinigai…

    Bet tegul durniai ir moka, jie to verti. Smscredit iš durnių lobsta, tai ir dizaineriai gali. Niekas netrukdo 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Pranešti apie naujus komentarus el.paštu. Galite užsisakyti ir nekomentuodamas.