Pirkdami nebrangų logotipą galite nusipirkti plagiatą

Panašu, kad būtent taip ir nutiko K.Brazauskienės vadovaujamai Lietuvos prezidento sąjungai (LPS).

Kažin, kiek šis logotipas sąjungai kainavo? 🙂 Ar nebūtų buve geriau sumokėti brangiau, bet gauti unikalų, profesionalo sukurtą darbą, dėl kurio autorinių teisių būtų ramu? O gal politinėms sąjungoms, partijoms jų įvaizdis nėra svarbus?

Papildymas (09.17): tai iš tiesų buvo plagiatas, tačiau dabar jo naudojimas įteisintas, sumokėjus originalaus kūrinio autoriui 4000 litų.

Įrašo “Pirkdami nebrangų logotipą galite nusipirkti plagiatą” komenatarų: 14

  1. Man tai čia juokingiausia, kad tie mūsų partiniai “menininkai” kopijuodami net panašu nesugebėjo pamatyti visų logotipe užkoduotų simbolių, kuris (originalas žinoma) beje yra visai neblogas. Vaikų teisių gynimo organizacija – didelis paukštis glaudžia vaikutį po sparneliu, o kartu ir saugiai laiko rankoje. Keturios plunksnos yra keturi pirštai. Na o mūsų menininkai tiesiog sukišo tuos pirštus į skirtingų spalvų dažus…

  2. Geras pastebėjimas, Adj 😀 Sutinku, kad ruso dizainerio logotipas neblogas, nepalyginsi su LPS aukso gradient’ais tviskančia Lietuva…

  3. Manes visai nestebina, ko gi norėt iš bufetininkes ir ubagu karaliaus sąjungos – kitaip ir būt negalėjo – vogti ir savintis kitu žmonių idėjas tokiems yra įprastas dalykas….
    Tai aisku kad plagijatas ir dar nevykeliskas siaubingai, matosi, kad darė visiskas analfabetas ir nemokša už kokius 50-100 litu.

    Ubagas yra ne socialine padėtis o mastymo budas, ir tai visam gyvenimui.

  4. Daliau – griežtai. 🙂
    Mane tai juokas ima iš šios situacijos – toks nei nežinau, piktdžiugiškas, ar sarkastiškas… Apgailėtina. Ruso dizainerio gaila, kita vertus – nors reklamos gaus nemažai, ir tikrai žinos, kad gerą darbą sukūrė, jei jau politikai plagijuoja. 🙂

  5. nu va, super kad taip gerai viskas baigėsi. Ir dar smagu, kad net pati ponia Kristina pripažysta kad 4000 lt už gerą profesionaliai sukurtą logotipą yra anot jos “normali suma” – tas tik patvirtina mano praktiką – šiai dienai butent už tiek kuriu – logotipas+bazinis firminis stilius=4000 LT. O varguoliams kuriems nesuprantami tokie dalykai nurodau “puikuji” portala http://www.amos.lt :))))))))

    1. Oho, nieko sau radybos 🙂 Tikrai įdomu kas nuo ko nukopijavo, mat logopond’e Sonozo logotipas atsirado 2009 gruodį, be to, ten pat teigiama, jog jis buvo sukurtas dar 2002 metais…

      Kažin, ką apie tai galėtų pasakyti Sohos atstovai, būtų labai įdomi jų pozicija. Įdomu ir kas kūrė (arba “kūrė”) Sohos logotipą.

  6. Parašiau Sohos viešą laišką su klausimu apie logotipo unikalumą. Atsakė, cituoju: “Logotipas yra patentuotas. Ji sukure reklamos agentūra. Yra visos saskaitos faktūros uz atliktus darbus.
    Jei domites, turite matyti visas patentavimo detales.”
    Įdomu kas ta reklamos agentūra, ir kas, visgi, nuo ko nukopijavo…

      1. Manau matė, siunčiau nuorodą į balandžio 9 dienos komentarą, esantį aukščiau, kuriame įdėjot abi nuorodas 🙂

  7. taigi akivaizdu kas nuo ko nukopijavo… sonozo šešios raidės – šeši elementai. kompoziciškai viskas pasiteisina. o lietuviškajame variante penkios raidės reikalauja sakyč kitokio komponavimo ir dar tas play ženkliukas toks tarp kitko… nabagai net spalvas nukopino… sarmata tokioms “agentūroms”…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Pranešti apie naujus komentarus el.paštu. Galite užsisakyti ir nekomentuodamas.